Zarife0666 Ben çok kötü geçirdim bayrama girmeden 3-4 gün önce griple göz nezlesini bir arada atlattım. Sürekli ballı limonlu ıhlamur için ihmal etmeden günde 1 tane falan havuç yedim meyve yedim. Ama bence en çok yararlı olan ıhlamur sabah öğle akşam sürekli tüketin gerçekten işe yarıyor☺️ İlaç tedavisine hiç gerek yok ıhlamurla iyileşilmese inan ben iyileşemezdim halim haraptı☺️☺️