Mucizebeklerkennn Hormon testleri yaptım. Vajina yoluyla ultrason çekildim. Gayet normal bı sorun yok dediler. Şimdi Adet olmadığım için doktora şimdi de geldim pco var dedi Böyle bişey olabilir mi?