Fatma-onal Kızlar sonuçlardan anlayan var mı? Free beta hcg 26,80 Papp a 1,83 Sadece bu var grafik felan da yok anlayan varsa yorumlayabilir mi doktorum hala dönüş yapmadı bende çok meraktayım
cgnduru Fatma-onal beta hcg:27.7 papp a:2.70 Benimde kadın doğuma gitmeme daha var Sağlık ocağına gittim enfeksiyon için oda baktı normal dedi bana hemen hemen aynı fark yok gibi aramizda… bende senin gibi e nabizdan baktim
asosyalbiri Fatma-onal çok araştırdım ama sonuçların normalliğine ulaşamadım, doktorum değerlerime düşük riskli çıktığını söyledi değerlerim free beta hcg; 43,5 papp-a; 1.10
SunnyG Fatma-onal medical parkta hangi doktora gidiyorsanız ona mesaj atamıyor musunuz? Bu değerler tek başına bir şey ifade etmiyor. Grafik gerek. Onu da ancak doktor yapabiliyor. Kimse bu değerlere bakıp iyi ya da kötü diyemez
Fatma-onal cgnduru ayy hadi inşallah şimdi kaldı önümüzde ayrıntılı ultrason inşallah oda temiz gelir ☺️
Fatma-onal SunnyG tam okumadınız sanırım. Doktoruma yazdım zaten uzun süredir bekliyorum. O cevap verene kadar en azından sonucumuz aynı olan yada anlayan insanlardan bilgi alıyorum.
Fatma-onal asosyalbiri bende çok baktım netten ama hiç bir şey yok uygulama detaylı da göstermiyor malesef bekliyorum sabah 9 dan beri