Anisalenamom Kızlar merhaba dün bebeklerimizin cinsiyetini öğrendik iki oğlumuz olacak inşallah birinin ismini kararlaştırdık Kerem fakat ikincisinde kararsızız kereme uygun isim söylermisiniz bizede fikir olsun ?
[silindi] Anisalenamom maşallah sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 😊 uyumlu mu olması gerekiyor aklıma isim gelmedi şu an 😃
Anisalenamom [silindi] Sagol canim amin 🤲 Yok farketmez kulağa hoş gelsin anlamı güzel olsun yeterli 🥰