Sabihabeyruha Karnımdan aşağısı öyle bı ağrıyor ki oturduğum yerden kalkamıyorum. Yani sancı ağrısı değil kas ağrısı özellikle bacaklarım çok ağrıyor. Her yerim tutuluyor hareket etmek de zorlanıyorum. Çok da kilo almadım aslında. Sizde de böyle bı sıkıntı var mi
SimgeTuna Sabihabeyruha Evet var canım ya magnezyum kullanıyorum zaten ama doktorum bu hafta yürüyüş yapmıyorsun yeterince yapsan azalacak ağrıların dedi ama döngü gibi ağrıyor diye yürüyemiyorum yürüyemiyorum diye ağrıyor🥲
Esenkaplan Sabihabeyruha aynisi benim canim 33 5 deyim gobegim cok buyuk degil kilom yok ama dediklerini bende yaşıyorum bebegin kac kg