NurcanEva Merhaba hamiş anneler ben 37 haftamdayım bu gün kendimi çok tuhaf hissediyorum ayağa kalkınca başım dönüyor elim ayağım titriyor halsizlikte var kavanoz kapağını sıkamadığımı fark ettim az önce korkuyorumda aranızda bu durumu yaşayan varmıdır😣
tazebiranne_hg04 NurcanEva hamileliğin sonlarına doğru bunu yaşayan çok kişi var tansiyondan kan akışı hızından olabilir
Yesim96 NurcanEva Ben 16 haftalığım hamile kaldıgımdan beri ara sıra dediğin gibi oluyorum ocağa çorbayı koyamadıgımı bilirim hatta dışarda bikere bayılmıştım büyük ihtimal tansiyondan kaynaklanıyo zaten insan hissediyo fenalaşacagını o sıra oturursam sorun olmuyo ama oturmayıp dinlenmeyince kesin bayılıyorum
NurcanEva tazebiranne_hg04 anladım korktumda ilk defa oldu bende bel apğrısı bacak ağrısı olurduda titreme il defa başıma geldii
Deletedmom727271 Tansiyonunuzu ölçün. Doğuma yakın tansiyon sıkıntısı oluyor önemli bir konu geçmiş olsun 🌼
NurcanEva Deletedmom727271 evdeki tansiyon aletini bulamadım baktım başka nerde ölçebilirim bilmiyorumda
NurcanEva Deletedmom727271 şuan dinlendim iyiyim çok şükür tekrarlarsa giderim çok teşekkür ederim ☺️