Kızlar ben perşembe günü ayın 3 yani sezeryan oldum sütüm yok gibiydi dün başladı çok şükür az az sagıyorum amma velakin sapsarı idi bana içerde sütün ekşimiş sakın verme dediler bi korktum ilk sağdıgımı döktüm bi saat snra bidaha sağdım içirdim çocuğa ama çıkarttı birazını eşimde korktu dedi zehirleriz falan verme daha benide korkuttular sagmayıda bıraktım sayelerinde bugün doktora gittik anlattım doktora kesinlikle sarı olması daha iyi ya süt ekşimez sağmaya devam ver dedi şimdi gel gelelim ben sormayı unuttum akşam 7 sağdım en son şimdi yine bir sağ dök ikinciyi ver vereceksen diyorlar kafayı yicem salak ettiler beni yeminle napim ben ya doktorun numarasıda yok akşamdan şimdiye hakkaten ekşirmi 😬😬😬😬