Kızlar merhaba. Şuan 25 haftalık hamileyim çalışıyorum. Muhasebeciyim aslında işim masa başı. İşimi de seviyorum bir sıkıntı yok. Sadece bende mi böyle merak ediyorum. Bu son 1 2 haftadır hiç halim yok sürekli bitkin halsizim mutsuz değilim aslında ama işyerinde mutsuzmuşum gibi algılıyorlar. Çalışan hamişler sizlerde durum nasıl acaba. Buarada değerlerimde hiç bir sıkıntı yok herşey normal