Cerenny Mor_papatya_ 🥺 illaki yanıltma payı vardır kuzum kesin sonuç demek hiçbir şekilde mümkün değil
Cerenny Ezo25 canım sağlık kabininde yaptım ben elime herhangi bi değer vermediler arayıp sonuç negatif dediler direkt😔
Nesliiiiiiiii Cerenny iki gebeliğimdede yapmıştım doğru çıkmıştı tesadüfmü artık bilemem😄bu hamileliğimde bide cinsiyet için yaptım ama o yanlış çıktı😄
sayre Cerenny aynen artık kriz geçiyor insan. Ben geçen ay regle 5 gün kala kan verdim. 6.35 çıktı ama gebelik yoktu mesela. Bunlar beni çok korkutuyor :D stres de etkliyormuş.. Arap saçı gibi her şey..
Cerenny sayre evet kesinlikle stres çok fazla etkiliyor ama insan beklerken de stres yapıyor böyle Bi kısır döngü iştee en son bu ayda olmazsa amaaan diyip salıcam kendimi valla 🤦♀️
Cerenny Ezo25 sıkıntı orda zaten gittiğim sağlık kabininde tc vs hiçbirşey istemediler isminizi söyleyin numaranızı verin 30 dkya aricaz dediler çok şaşırdım ama buranın sistemini pek Bilemiyorum Türkiyeye geleli 1 sene oldu o yüzden sorgulamamıştımda işte
Cerenny Ezo25 evet bende o yüzden şimdi test yapmak için adetimin 1 2 gün geçmesini beklicem ve direkt hastaneye gidicem😊
Es00raa Kizlar bnm adet baslangicinda sirtim hic agrimazdi suan dizlerim kasiklarim ve ozellikle bel bolgem de yanma var sizce neden bu(bugun adet gunum olmadim fakat )