Kubra41
Hanımlar ben insülin kullanıyorum gebelik şekerinden dolayı doktorum bu yüzden doğumun 39 ve 40 haftalar arasında gerçekleşmesi gerektiğini söylemişti cuma günü 39 + 1 oluyorum ve doğumu gerçekleştirecek doktorum sizlerin doktorları bir şey dedi mi bu konuda doktoruma güveniyorum ama insanlar kafamı bulandırdı bnde sizlere sormak istedim bir de