İki tane doktor da bugün kesin erkek dedi ben çok kız istiyordum çünkü engelli bir ablam var ve çok yalnızım hep hayal ettim ki ilk kızım olacak ve onunla arkadaş gibi olacağız.. sizce 14.haftadaki erkek kesin mi hiç değişen oldu mu ayrıntılıda falan?