Tugbacagatay haklısınız ya 😊 bakmayın benim böyle dediğime ben de her şeye baktım ama sonuç hep yanlış 😅 şu an ben de heyecanla bekliyorum. 9+6yız. Diğer gebeliğimde kese şeklim yuvarlaktı, ekşi aşerdim, çin takvimi ve bütün takvimler kız gösteriyordu ama bebeğim erkekti☺️ Şimdi benzer hamilelik geçiriyorum Çin Takvimi erkek diyor. İçimden kız geçiyor. Beni gören herkes sen kız doğuracaksın diyor nedense 🙈 önemli olan sağlıklı olması iki kaybım var tek isteğimiz sağlıkla gelmesi. Ama çok da merak ediyorum 😅