Yumurtlama dönemimin üzerinden 8 gün geçti adetime de 7 gün kaldı şu an hiç bir adet belirtim yok normalde 7-10 gün kala bel ve göğüs ağrım başlardı ara ara bıçak gibi kasıklarıma ağrı giriyor dün bel ağrım vardı biraz ama geçti test yapsam çıkar mı acaba gebelik varsa ya da adeti beklemem daha mı mantıklı olur test yapmadan önce benim hiç umudum yok gerçi yine negatiftir kesin ama öyle bi sorayım dedim yine de