Bir_Kul Selam aleyküm arkadaşlar gebelik hesaplama da son adetinin ilk günü diyor mesela ben 5 Şubat’ta oldum bu ay 6 Mart’ta olmam gerekiyordu fakat gecikti ben şimdi son adetin ilk günü olarak 5 Şubat’ı mi alicam 6 martı mi