23 haftalık hamileyim ve dün çok kasılmam ağrım bebek hareketlerinde azalma oldu doktora gittik rahim ağzın kısalmaya başlamış dedi geçen hafta 33 mm’di biranda niye böyle oldu sizce? Progestan başladı ve yatıcaksın hep dedi ne yapmam gerekir ekstra kızlar var mı bi bilginiz ? 😔😔