Kizlar ben bu gun kanuni hastanesine gittim 9 da randevum vardi dr danilgiliydi sagolsun espri bile yapıp güldük 🙈🤣 enteresan şaşkınım hala bu duruma 🤣🙈 bebeğin suyu iyi dedi kilosu 1650 dedi .. Sizce iyi mi haftasına göre sizin bebisler kac annelerimiz aklıma takıldı..