Evet kızlar hep burdan okuyup kendimi motive ede ede 38.haftaya kadar gelmiştik bu arada 2.bebegim 3 yaşında da bı kızım var bu hamileliğim o kadar zor geçiyordu ki bitsinde kurtulayım diye bekliyodum burda okumuştum ananas hurma falan doğumu baslatiyor diye deniyim dedim Perşembe günü başladım yemeğe hatta o kadar abartmisim ki dilim hep yara oldu neyse hurmada yedim akşama kadar 10tane falan temizlik yaptım yerleri sildim belki dogururum diye kasılmalar oluyordu ama çok duzensiz ve sancı gibi değildi dayanilirdi akşam baya düzene girdi 10dkda 1 falan geliyodu ama kötü değildi sonra sıcak suya oturiyim dedim banyoya girdim eşim belime masaj falan yaptı 15dk suda kaldım çıktım gece 2 falandı dayanilmicak gibi değildi biraz uzandım uyumuşum saat 4 de ağrıya uyandım ağlıyorum tabi korkuyorum unutmuştum çünkü sanciyi elektrikler gitmişti çok soğuktu titriyodum eşimi uyandırdım üstümü giyinip gittik hastaneye ama görseniz nasıl saçmalıyorum sancı varkende ağlıyorum yokkende ikidebi kızımı bidaha goremicem diye ağlıyorum hastaneye geldik zaten 5dk mesafede sarıldım eşimle kızıma içeri girdim zaten adım atar atmaz çığlık sesleri duyuyosunuz neyse muayene için çatala geç dedi doktor geçtim daha önceden de çok bakmislardi alttan ama hiçbir zaman bu kadar canım yanmadı istemsiz kendini sıkıyosun kadında niye ağlıyorsun sıkma kendini aciyosa napabilirim diye konuşuyor niye cevap vermedim hala bilmiyorum neyse baktı kaç kilo bebek biliyomusun dedi 10gun önce baktirmistik 3900 biseydi dedim sonra ebeyi çağırdı yatış dedi bnde açılma yoksa eve gidiyim yakin zaten dedim 8 cm açılma doğum başlamış gidemezsin dedi bende açılmayı duyunca sevindim tabi 2 saate çıkarım burdan diye düşünüyorum odaya geçtim nst bağlandı bana ikin diyip duruyo ebe ama ıkınma hissi çok az gelen giden allttn bakıyor ağrılar çok kötü bebek kanala inmiyor catim çok basık normalde de ilk kızımda doğumda kolu kirilmisti bundada bişey olur diye korkuyodum tabi bağıra cagira saat 10 oldu kadın geldi çişini alalım belki ondan inmiyodur dedi kablo gibi biseydi galiba tam göremedim ama o kadar acıttı ki inanamadim saçlarımı falan yolmaya başlamıştım artık ağrılardan 1 saat daha böyle muayenelerle geçti bu defada gelip suyunu açalım belki iner dediler ayağa kaldırdilar ayakta ikin diye ikiniyorum yok olmuyor ama halim kalmamış artık nefes alamıyorum zaten düşük tansiyon sorunum vardı hep nefes alamadikca bebekte sıkıntıya giriyordu yatağa yatırdılar yine heryer ıslak kanlı yine ikin diyolar bu defa biri dirsegiyle karnıma bastiriyor diğeri elini içeri sokmuş sürekli çeviriyor inanın şuan bile ağlayarak yazıyorum bunlari artık 5 kişi olmuşlar napcaklarina karar veriyolardi başımda bnde bırakın beni diye yataktan kalkmaya çalışıyodum eşimle konuştum dayanamıyorum nolur ölucem burda diye telefonda saat 12oldu artık bana biseyler imzalatmaya başladılar kadının biri gelip sondayi takmaya çalışıyor sancılar geliyor yine kafamı duvar vuruyorum o kadar kötü sedyeye aldılar bni ordayken bile sancım geliyor zor tutuyolar çıktık ordan yukarı cikiyoduk asansör önünde eşimle annemi gördüm ikiside ağlamaktan mahfolmus konusamadan çıktık yukarı zaten bı anda iki adam tepemde belirdi bni tutuyolar sırtımdan iğne vurmak için her defasında kipirdadim sancı yüzünden istemsiz 5.defada falan taktılar tabi o arada azarliyodu herkes sonrasi ağrısız yatırdilar başımda bı kız benle konuşmaya calisiyodu başım dönüyor midem bulanıyor dedim kustum sonra kızımın sesini duydum kestiklerini falan hiç anlamadım cekistirmelerini hissediyodum ama acı yoktu sürekli kafanı oynatma sonra basın çok agricak falan dediler bnde ne biliyim tabi kızımı görmeye calisiyodum onun acısını yeni çekiyorum sonra yarım saat flaan orda diktiler soğuktan tırnaklarım morarmisti dişlerim hala ağrıyor odaya geldik ağrı kesicinin etkisi geçmeye başlamıştı çok ağrıyordu 2 saat sonra yapabiliriz anca diyip gittiler bn odaya geldikten yarım saat sonra kızımı getirdiler o iri bebek diye bni ölümüne korkuttuklari bebek 3395 gram doğdu sonrası ağrı kesiciler serumlar kan falan ayağa kalkış o kadar zor değildi şuanda daha zor 5 gün geçti dikislerim çok ağrıyor sismisler kardeşim yanımda kızımla kendim ilgileniyorum ama yemek temizlik falan yapamıyorum şunu söyleyebilirim kızlar hastane farkı yok insanlık önemli asla hakkımı o ebelere o doktorlara helal etmiyorum bebeğimin zaten kordonu kisaymis ameliyatta konusuyolardi o yüzden kanala inememis o kadar saat çektim 10cm açıklıktan sonra sezeryana döndük göğüs uclarim bile sızlıyor hala tek iyi yönü kızım sağlıklı öyle avutuyorum kndimi bu travmayi nasıl atlaticam bilmiyorum Allah yardımcınız olsun inşallah en kolay şekilde kurtulursunuz Allah’a emanet olun…