bayanmor12 Benimde öyle arttı sağlık ocağı da ikiz olabilir dedi hasfaneye gittim hep tek hatta dış gebelik cart curt söylediler sıkıntılar yaşadım bir sürü inanın hayır gelmez kürtaj ol dediler çevresinde kan var dediler vs vs dün gece gittim iki kese tek bebek kalp atısı vardı yüksek ihtimal bilincsizce bakıldıgı için yanlıs bilgiler sonucu diğer bebeğim gelişmedi ama doktor ilerleyen hafta da gözükedebilir yine de umutlanma dedi. Yani demem o ki ikiz gebelik olabilir lütfen bşr kac doktora hep gözükğn ben şuana kadar 10 doktoe gezdim allah onların belasını versin kürtajı kabul etseydim suan bebeğimden de olacaktım şerefsizler