Beno Bugün 36+4deyiz kontrole gittik bebeğim 3000gr olmuş.daha dört haftam var hiç sancım falanda yok sizce haftami doldurup normal doğum yapabilir miyim , sanırım 3500 gr geçecek galiba.ne düşünüyorsunuz???
Zeynokus Beno bence ozamana kalmazsın 2 hafta içinde gelir bebişin normal olur die dusunuyorum müsaitse durumun
esn46kyy Beno bence de o zamana kalmaz canım 5 kg normal doğuran var 3500 çok iyi bence yapabilirsin 😊
Beno esn46kyy Zeynokus Şimdiye kadar hep normal istiyordum yine öyle istiyorum ama doktorum bugün vitaminleri bırak yediklerinede dikkat et daha kilo almadım gibi bişey söyledi yani 3500civari olsa nasıl olur ki yapabilirim dimi 🤔 boşu boşuna kendimi kestirmek istemiyorum açıkçası ya hemen hızlı hızlı iyileşmek varken yatmak istemiyorum nst ye giriyorum hiç sancı falan hicbisey çıkmıyor bebek dönmeye baslamis.spor hurma çay ne varsa hepsini yapıyorum 😳😳😳
esn46kyy Beno valla benimde deneyimim yok ama 3500 ile normal doğuran çok duydum ama yine de doktorunun söylediği önlemleri al inşallah kolaylıkla olur 😊
Sema97 Beno bol yürüyüş 10.000 adım ve üstü merdiven çıkmak doğumu başlatabilir bide düşünmeyin ne zaman ne zaman diye stresten üstünde durmaktan da doğum başlamayabilir. Böyle önemli şeyler beklemedik anda olur 😅 her güne bi plan koyun bunu bunu yapacağım diye tamamen işlerinize odaklanın
Beno esn46kyy bugün yürüyüş yap pilates squat hurma ahudud yaprağı çayı perine masajı bol.sicak suyla duş dedi ben zaten hepsini yapıyorum vitaminlerini falan bırak artık bebek daha hızlı kilo almasın dedi 🤔
Beno [silindi] inşallah bende sağ salim dogurururm sezeryan hiç istemiyorum ama normalde nasıl olacak bilmiyorum 🤭
Pinpirikanne Beno oglumu 3550 gr normal doğum yaptım 4 kiloyla da doğuran cok var yaparsın tabi durumum musiatse
Beno Pinpirikanne durum müsaitse dediğin muayene ediyor o zaman anlıyor dimi doktor burdan cikarmi cikmazmi diye 🤔
haklisinesracim Beno kızım 3700 doğdu ultrasonda 4.300 görünüyordu. Ne var ki 3.500 de anlamadim hadi 4 kilo zor diyorsunuz da (o da zor değil çatı musaitse) 3.500 normal bebek kilosu zaten kedi yavrusu dogurmuyoruz ki.
Beno haklisinesracim daha önce beş çocuk dogurmadigim için tecrübeli değilim bilenlere sormak istedim özür dilerim bilsem bu kadar garip olacağını sormazdim kusura bakma nolur 😒
SutlacimiYedimmiBen Beno ilk gebelikte 4un uzeri doguran duydum gördüm ben yapı meselesi yinede bnde 4 uzeri dogurdum ama 2.dogumumdu
Beno SutlacimiYedimmiBen zaten az kaldı inşallah daha fazla kilo almadan dogururum bugünden beri aklıma takıldı bu konu çok saol 😘
Beno Sema97 eveet evet haklısın bebek yaparkende öyleydi düşündükçe olmamıştı😂 ne zaman aklımdan çıktı o zaman oldu