Sgnn Gls-asel01 benimde karnı 1 hafta geriden geliyor canım. Doktorum 2 haftadan sonra önemli bizim için tehlikeli olabiliyor demişti. 34+2 de 2350ydi. Biraz kaşar peynir,tahin pekmez,kuruyemiş,kemik kolejeni tüketmeye çalış canım
ElifT816 Gls-asel01 32. Haftadayım 1690 gram kilosu var ve doktor tombiş olacak diyor. Bence seninkinin kilosu normaldir. Birde bana hep 2 hafta geriden geliyorsun geç döllenme oldu diyordu 2 haftayı kapattı üstüne de 1 hafta geçti. Yani ultrason çok güvenilir olmuyor bence canım bu kilo konusunda. Sen ve eşin kaç kilo doğdunuz? Benim doktor onu da soruyor.
Kayamrt41 Gls-asel01 bozma moralini bana da öyle demişlerdi başka doktorlar kendi doktorum herkesin bünyesi karnı aynı değil herkes 3.500 çocuk doğuracak değil diyor.
Fnen Gls-asel01 bende 36. Haftadayım canım, benimkinde 3. Trimestera girdim gireli geriden gelmeye başladı. Çünkü ciddi manada iştahım kesildi. Hemen hemen 2 hafta geriden geliyor, ama 2 haftayı normal gördü doktor
Gls-asel01 Sgnn ben 32 hastalıkken 1670 gr dı bebek 3 haftada 400 gr aldrıdım ama hala bebek küçük dıyor büyük bir bebek değil diyor
Gls-asel01 ElifT816 ailede zaten zayıf kısa boylu var mı dedı. Bende çok kılolu doğmamışım 2900 gr doğmuşum babamız bıraz mınyon herhalde ona cekmiş canım
GulcanYvz Gls-asel01 bende 33 haftalığım 31 gözüküyor dedi doktor hemen beni riskli gebeliğe yolladı bebeğin beslenme eşine bakılsın dedi kilosu az dedi 33+2 de 1955 gramdı Ama ilk kızımda öyle minyon az alıyordu 37 de 2700 doğdu buda öyle olur büyük ihtimal Ben riskli gebeliğe de gittim beslenme eşinde sorun olmadığı için takip edilecek sadece haftada 2 kere geleceksin dedi bana
GulcanYvz Gls-asel01 evet canım kızım 37 de doğdu oda zayıf diye erken aldılar sezaryene 2720 gram doğdu çok sağlıklı şükür