12mommy elektrikli benim göğsümü yara yapmıştı ilk doğum yapar yapmaz hastanede onla yaptırdılar süt yerine kan gelmeye başlamıştı🤦🏻♀️Şimdi mochi el pompası kullanıyorum bana göre rahat. Sütün çok geliyorsa daha rahat edersin. Benimki az geliyor ama yinede memnunum😇👍🏼