Sevgiplt ___Havva27 gebeliğin ilk ayları ise normal kuzum oluyormuş çünkü benim kızımda da öyle oldu şimdi 2. Hamileliğim bunda da oldu birkaç haftaya geçer ilk aylar oluyor genelde