1yenianne şimdi kalp atışlarını zor duymak küçük olduğu için olabilir biz de ilk zor duymuştuk. 2li tarama istedi diye mi şüphe düştü. Onun içinse bunu her doktor teklif ediyor yaptırmayabilirsin. Ben yaptırmadım. O zaman Tuğba atasarala gidiyordum bilgi verdi tarama hakkında ben istemiyorum dedim tamam dedi. Bütçeni bilmiyorum ama Tuğba hanımdan aşırı memnundum sadece doğum ücreti yüksek diye bıraktım hiçbir şikayetim yok kendisiyle alakalı (7500 TL) muayene ücreti de 400 TL ama iki muayeneye giriyorsun üç hafta sonra 2. Ücretsiz oluyor. 7-8 dk muayene ediyor her şeyi detaylı göstere anlatıyor uzun uzun eşi içeri alıyor. Güler yüzlü 4 boyutlu da görebiliyorsun çocuğu. Küçük haftalarda çok belli olmaz ama ileride çok işe yarıyor. Cihazı Van’daki en iyisi. Cam gibi.
Gürcan beyi herkes tavsiye etti ben sevdim de muayenesi de çok iyi aynı Tuğba hanım gibi cihazı da iyi yeterli düzeyde bakıyor bebeğe bilgi veriyor. Ama eşim sevmedi eşimi tersledi hafif tartıştılar. ukala buldu yani onu istemiyorum diyor o yüzden henüz net değiliz düşünme aşamasındayız. İçeri istediğin kişiyle girebiliyorsun yine.
Diğer doktorlar Burcu hanıma soğuk derler ama işinde iyi cihazı fena değil kısa sürüyor 1.5 dk sürdü muayene. Eş almıyor.
Ağahan çok iyi dediler ben asla beğenmedim çok suratsız ters kimsenin suratına bakmıyor. Eş almıyor.
Ahmet Melih ben gitmedim hiç ama gidenler memnun değil yine ters olduğunu söylüyorlar. seyithan beyi övüyorlar ben yine beğenmedim grip olduğum için gitmek zorunda kalmıştım kendi doktorum müsait değildi bebeği görmek istedim covidden şüphelenmiştim Çünkü. O zaman bebek hareketini hissetmiyordum. Evham yapıp gittim yani. Alelacele aldı bitti hızlı hızlı konuştu cihazı çamur gibi gösteriyor. Hiçbir şey anlamadım.
Bildiklerim bunlar umarım benim gibi çok gezmek sorunda kalmazsın. İçine sinen birini hemen bulursun.