Kızlar bu testin sonucunu e nabizdsn çıkartıp ozeldeki doktoruma götürdüm ama kabul etmedi. Hastaneye gidip almam gerekiyormus ben testi şehir dışında yapmıştım. Yakınım felan da yok hastanenin olduğu yerde. Başına gelen oldu mu sonucu nasıl ulastiniz