2kizanasi DBU Türk kahvesi günde 1 tane doktorlar bile öneriyor ben gebelikten önce çok içerdim şuan tiksindim misafire yapamıyorum bile o derece. Bol yeşillik aksine yararlı olanlar var Spor çok faydalı ağrıları vs azaltıyor hamile yogası yürüyüş vs doğuma da faydası var diyorlar bende işe yaramadı ama ağrılarım hafifledi. Beyaz ekmek normalde de faydali olan bişey değil boş kilo. Bende tansiyon yükseliyor o yüzden yemiyorum Bitki çayları da zararlı olanlar var ilk aylar düşük kanama vs yapabiliyormuş
Cananyildiz DBU spor ilk 2 3 ay sakıncalı olabilir ama ben hafif tempo yürüyorum belime iyi geliyor. Bitki çayı sakıncalı diye biliyorum odem atıcı söktürücü olan seyler sakıncalı. Yeşillik oturup 1 bağ Yeşillik yemeyecegimiz için oda sorun olmaz ben Yeşillik seviyorum ve yiyorum. Türk kahvesinin de bi zararı var mı bilmiyorum benim canım istemediği için hiç içmiyorum
Zeynep0806 DBU yeşillik ben hep yiyorum ıspanak roka marul sadece maydanozu abartmıyorum ekmek tam buğday yiyiorum 20. Haftadan beri pilates yapıyorum bitki çayı tüketmiyorum Türk kahvesinide iki güne bir küçük fincan tüketiyorum 37. Haftama girecem bir sorun olmadı çok şükür
Eymeninannesiiiii Bitki çayı içmiyorum kahvede çok nadir ama diğerlerini tüketiyorum yoğada yapıyorum
Nazlimom DBU türk kahvesini içiyorum, bol yeşillikte yiyorum hatta doktorum tavsiye etti bitki çayıda ıhlamur içebilirsin dedi 3 aydan sonra da egzersiz yapmaya başladim tabi doktoruma sorup ekmekte tam buğday ya da çavdarlı ekmek yiyorum
Haticevrl DBU bildiğim kadarıyla yeşil çay önerilmiyor kendimden örnek vereyim günde üç öğün kahve içiyorum 2si1 arada en az 40 dk koşu bandında yürüyüş yapıyorum çünkü 6 ay önce tüp mide amelyati olmuştum korkuyorum kilo almaktan bitki çayları için diyetisyenim hiç birini kullanma dedi ama sizde doktorunuza danışın ben plates te yapıyorum zorlamicak şekilde ekmek hiç yemiyorum protein ağırlıklı besleniyorum