1yenianne bana kalp atışı duyulduğunda idrar ve kan tahlili yapıldı kanda çoğu şeye bakıldı detaylı bir kan testiydi. Şuan 20. Haftadayım sadece ikili tarama için kan alındı ikili taramada risk çok az olduğu için üçlü tarama içinde sadece bir kan alındı bir sonraki kontrolum 24. Haftada o zaman kan alınacak mı bilmiyorum. Yani bendende 5. Aya kadar taramalar dışında kan alınmadı herhangi bir problemde yaşanmadı zaten d3 ve demir ilacına 16. Haftada başlanıyor ona tahlil yapılsada yapılmasa da başlanmak zorunda çünkü her türlü vücudumuzun buna ihtiyacı kat kat artıyor. Zaten bu süreçte kanda neye bakılıp ne yapılabilir beklentimiz ne bilmiyorum. Bir şikayetimiz rahatsızlığımız olursa doktora gittiğimizde söyleriz ona göre gerekiyorsa kan tahlili yapılır. Kanda bakılarak yapılabilecek birşey yok açıkcası