Baldandamla 26.haftada da olmuştu biraz şimdi de oldu hafif koyu kahve akintim oldu kendimi çok yordugum zaman oldu bu 3. Yarın doktora gideceğim ama başına gelen meseleyi bilen var mı nedir nedendir ?
tazebiranne_hg04 Baldandamla belki enfeksiyondur belkide kanamanız vardır ama mutlaka gidin doktora kimi hamilelikler hep kanamayla geçebiliyor
Baldandamla tazebiranne_hg04 Yani bu ikinic gebeliğim birincide hiç olmadı bundada ilk defa oluyor bilemedim