Ayscanays _aren benim doktorum 21-22.hafta en net görüntülerin olduğu Aralık, 23.haftaya kalmasını pek önermiyoruz diye cevap vermişti bu soruma 😊
mucizem42 _aren ben 19 haftada gittim canım 21-22 en uygunu dedi iki hafta sonra tekrar çağırdı gayet net gorundu ama 21 hafta çok iyi oluyormuş bekleyebilirsen 21 de git ben dayanamayıp erken gittim haftaya tekrar gidicem ,🤗🙏