zedan1903 selam arkadaslar trabzonda hamile cekimi yaptiran varsa nerede yaptirdigini ve memnun kalip kalmadigini paylasabilir mi
Ozge zedan1903 ben de burda bekleyeyim. Hamile değil de yenidoğan çekimi istiyorum ona da fikir verirse cevaplayan arkadaşlar 🌸