Rzgrmrv93 Arkadaslar hamileliğimin başından beri takip ediyorum bu sayfayı bircok sey öğrendim yarın saat 9 da sezaryen olacağım inşallah minik oğlumla bana dua eder misiniz ☺️ Şimdiden hepinize teşekkür ederim 💙
Macerasever47 Rzgrmrv93 canım yarın saat 9da bnmde sezeryanım var ve oğlum olacak birbirimize dua edelim bnde heyecan korku mutluluk tüm duygular karıştı 🤰sen kaçıncı haftandasın
Macerasever47 Rzgrmrv93 Macerasever47 canım nasılsınız nasıl geçti doğum çok zormuş ama şükürler olsunki biz iyiyiz 💕
Rzgrmrv93 Macerasever47 Allaha şükür çok iyi geçti hastanedeyiz simdi ama mememi almıyo bebiş onu napcam nilmem 😭