Kızlar bir tek bizimkii böyle kafasına göre greve giriyor beyfendi doğumum olucak bir kaç haftam kalmış gebelik takibini bile başlatmamış ben de beni neden arayan soran yok diyorum sağlık ocağından halbuki en başından beri biliyordu hamile olarak gittim sonra oturduğu yerden bir muayene eeye bile kalkmıyor her sorduguma ben kadın doğum uzmanı değilim kendi doktorunla görüş bahanesiyle muayve etmiyor hadi beni öyle geçiştirdi diyelim diğer hastalara nasıl bakıyor acaba ben de e nabız sisteminden oy verdim ve ‘aldigim en kötü sağlık hizmeti’ olarak yorum ve degerlendirme yaptım acaba görür mü zaten ilgisiz salağın teki şimdi de bunu görüp iyice düşman kesilmesin başımıza anca müzik açıp kahvesini içiyor oturduğu yerden kalkmıyor bir tel bizimki mi böyle sinirlerimi bozuyor artık