Birseniz Vitamin ilacı olarak decavit yazdı doktor ama çok büyük yutarkende zorlanıyorum 16 haftalığım bu ilaçları içmek zorundamıyız hiç ilaç içmeyide sevmiyorum
kuzeymomss Birseniz 3. Ayımdan sonra bende kullanmaya başladım evet çok büyük ama hiç sorgulamadım sonuçta doktor verdi yani gerek duymasa vermezdi
Glshekr Birseniz 34. Haftaya kadar bende kullandım. Bol suyla içmeye çalışsan iyi olur 🙏 Eğer hic icemiyorsan doktorun ilaç değişimi yapabilir belki bı danış 🥰
Birseniz Asilem1 ya vallahi şimdi içmeye çalıştım boğazımdan geçmiyor yutamıyorum yediğimide çıkarttırdı içemedim normalde vitamin eksikliğim yok ama doktor yazmış kan eksikliği vardı
Aysunsaglam Aynı sorun bendede var ilaç çok büyük yutamıyorum ve sanki ağızıma attığımda tuaf bir kokusu varmış gibi geliyor ama mecburen kullanıyorum canım gerekli olmasaydı vermezlerdi diye düşünüyorum 🤔
MeyraRana Birseniz ortadan kırarak yarım da olsa iç bütün vitamin ilaçları öyle sanırım decavit ve elevit aynı hap mesela. Benide kokusu rahatsz ediyor
seleencakiir Birseniz ben ikiye bölüp içiyorum hatta ağzımda bile kırıyorum biraz yoksa içemiyorum🤷 doğrusunu söylemek gerekirse fazla düzenli kullanmıyorum ben mide şişkinliği yapıyor ağzımda değişik bir tat bırakıyor tabi siz benim gibi yapmayın icebildiginiz kadar içmeye çalışın
selenaras Birseniz ben içmedim vitamin ilaçlarını midemi bulandırdı diye depolarım full boşalmış serum alıyorum şuan sürekli için kızlar aksatmayın onu yutamıyosan küçük kapsül olandan iste
Filiz123465 Doktorum bana da vermişti o ilacı ama bende aşırı kilo alımı yaptığı için doktora söyledim çok da önemli değil kullanma o zaman dedi Demir ilacına devam demişti
Deletedmom727271 Şu ilacı tek rahat içebilen bir benim sanırım :) ilk hamileliğimde de çok rahat içtim şimdi de rahatça içiyorum alışkanlık sanırım 😬 vitamin ilaçları bebeğimiz için önem taşıyor. Doktorunuzla konusun başka bir ilaç verebilir. 🌼