Merhaba kızlar 39+2 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı bebeğim haftasına göre 1 hafta ilerdeydi hep. Şeker yüklemesi de sınırda çıktı bebegim 2 hafta önden gitmeye baslayınca doktorum şekerimi sürekli ölçmemi istedi günde 6 kez ölçtüm tokluk sekerim 150 140 155 civarı çıktı diyette yapıyorum hâlâ. Dünkü kontrolde bebek 1 hafta önden gittiği için riske atmayalım omuz takılması vs oluyor haftaya direkt sezaryene alalım dedi aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? Bebegimin kilosu çok çok fazla da değil ama doktor öyle söyleyince normali denemekten bile korkar oldum kafası haftasıyla uyumlu ama karnı normal olarak şiş biraz hem de şekerden dolayı büyük benim de kafam çok karıstı elbette dogumun sekli onemli degil onemli olan bebegimi sag salim kucagima almak ama ister istemez sezaryen sonrası biraz korkutuyor beni