Calikusuhtc Merhaba hanımlar Çanakkale’ye yeni taşındık,6 haftalık gebeyim.Mehmet Akif Ersoy Hastanesi’nde memnun kaldığınız bir Dr varsa yazarsanız çok sevinirim 😊🙏🏻
Eylull17 Calikusuhtc Merhaba canım ben ve 2 arkadaşım eda hanımdan memnun kalmadık. Ben nurcihan hanıma takipliyim memnunum medical parkta ise pınar hanım çok iyi. Erkek doktor olarak da Ensar beyi çoğunlukla öneriyor lar