acemimom1 Kızlar çok çok kararsızım. Travel sistem istiyorum ama kullanışsız olduğuna dair yorumlar duyuyorum.Sizler ne önerirsiniz ?
AysunUgur acemimom1 bende travel, pusetli aldım canım, evet baston gibi rahat kullanamazsın ama bebek için daha güvenli geldi bana, büyüdüğünde de baston almayı düşünüyorum
ElifKumru Canım travel yenidoğanlar için uygun bastonda ileriki yaşlar için 1.5 yaş gibi düşünebiliriz. Ben kabin aldım tam yatar pozisyona da dönüştürülebiliyor yenidoğan döneminde o şekilde kullanırım oturur duruma geldikçe de yükseltip pozisyona göre ayarlarım diye
elifeari Bende kabin boy aldım. Hem hafif hem yer kaplamiyor hemde yeni doğan ile uyumlu. İki senede bir araba almazdım