Cansel60 Merhaba anneler pazartesiye sezaryan gunu verıldı ama benım agrılarım cok dayanamıyorum artık bebegım de kıloluymus ztn doktoru arasam gununu degıstırırmı acaba
Cansel60 Gorkeminannesi dun muane oldum nst de sancı cıkmıyo doktora dedım agrım cok var duramıyorum drdım onlar dogum agrısı degıl dedi işte pazartesiye sezaryan gunu verıldı bende agrıdan duramıyorum doktoru arasam daha erken alırmı
Cansel60 iremss aradım sekreteri bı hastaneye gelın bakalım fln dedı bende sımdı gıdıcem bakalım ne dıcek