Sevda555 Bel kalca ağrisı ceken var mi kizlar. Yurumekde zorlaniyorum parol serum takindim gecmedi. Doktoruma dedim takviye ilaclaarı varmis diye fizik tedavi dokdoruna görün dedi. Bu sorunlq karsilasan arkadaslarim nasil gecti gecer mi sizce ne yapmaliyim?
12mommy Sevda555 bende var dehset derecede uyutmuyor kaç hafta oldu asla gecmiuor kegel kemiklerimdede durum aynı ve dediğin gibi yürütmüyor takviye ilaçlarda fayda etmiyor sanırım doğum olana kadar böyle devam edicek
miniktirtilim Sevda555 canim kalcamda sinir sıkışması var benimde birde belimde fitik var asiri agriyo takviye bisey vermedi Fizik tedavi dedi ama gebeligin ilk 3 ayinda onuda önermiyorum dedi Zaten ben Mr girecektim bunun icin önce kan vermistim kanda beta yuskek cikinca hamilelik suphesi var diye oda ertelendi vs maalesef yapcak bisey yok diyo simdide doktor
SevimlimX Sevda555 osteocare original al canım doktorum önerdi dört gündür kullanıyorum ne ağrı kaldı ne bişi Magnezyum ve kalsiyum alman lazım
Sevda555 Aynenn 4 gundur uykularim zehir oldu. Uykuyu gectim islerimde koca bi engel. Bu takviye ilaclarini kadin doğum vermiyo mu fizik ne alaka
miniktirtilim Ece2834 benim ilk dogum sezaryan o yuzden buda oyle olacak normali kesinlikle kabul etmiyor bu durumda zaten doktor
Ceren12 Sevda555 bende öyleyim resmen iş yaparken çığlık atiyoeum topalliyorum artık kalçamın ve belimin agrisindan umarım biran önce geçer yoksa dayanılarak gibi bir durum değil