Kızlar 34 oldum bebeğim aşşagıdaydı hep zaten ama doktor bi tehlike görmedi şu son üç haftadır ağlayayayım mı güleyim mi bilemedim öyle vuruyorki rahmime çıkacak zannediyorum bazen yürüyemiyorum vurdukça sanki bıçaklar giriyor ama vurunca oluyor korkmalı mıyım ya 👋 tecrübeli hamişler cevap verin ?🌸