Sedaaa19 Gebeliğim 1. De yaptırmıştım ikisini de çok şükür Elhamdülillah bişey çıkmadı bunda ikili testi de üçlü testi de yaptırmadim ama ayrıntılı ultrason var ona gidicem haftaya ayrıntılı ya gitmem şart mı sizce kızlar ?? Hani benim düşüncem ne olursa rabbim ne nasıp ederse başımın üstünde diye yaptırmadım
Tugceelanaz Keşke yaptırsaydın bazen birşey çiksa bile anne karnındayken erken mühdale edebiliyorlar . En azından detaylı ultrasona git derım 🙃
SunnyG Ayrıntılı ultrasona neden girmeniz gerektiğini, nelere bakıldığını vs araştırın bi zahmet. Sonra karar verir.