Baliminannesii Aşırı derecede kusma bulantı yaşıyorum nasl geçiriyorsunuz hamiş anneler yerimden kalkamıyorum çok fenayım serumda taktırdım fayda etmedi
Baliminannesii esradgn123 ay canım napcaz bilmıyorum bi turlu geçmek bilmıyor habıre kusma bulantı ne yaptıysam gecmedı yemeden içmedende kesildim yedim hop geri dışarı afedersiniz nasl olucak bilmıyorum 😥😥
Gozzdeee 8 haftam bitmek üzere hala kusmam olmadı bulantım ara ara oldu ondada kendimi cok dinlemedim yedigim seylerden tiksinmemeye calıstım şimdi daha iyiyim hiç biseyim yok şükürler olsun insallah sizinde cok iyi gecer bu süreciniz 🙏🏻
esradgn123 Baliminannesii Sabahları tutmuyorum hiç kendimi kusuyorum yoksa bütün gün daha kötü oluyorum Az az yemek yiyorum sade sodaya limon sıkıp içiyorum öyle idare etmeye çalışıyorum Sen kaçıncı haftadasın
Adaninannesi25 Baliminannesii ben yok diye biliyorum ilk haftam da bende içmiştim normalde bana çok iyi gelirdi hamile olmadan önce ama hamilelikte içip kustum gene sade nane yemek baya iyi geldi ama canım deneyebilirsin 🌸