Hamile olduğumu öğrendiğimde tiroidim bi tık yükselmiş ilaç verdi dr um. 1 aydır içiyorum yeniden tahlil istedi ilaç içmeme rağmen bi tık daha yükselmiş muhtemeln dozaşını artıracak ama bebeğimin gelişiminden korkuyorum varmı bunları yaşayan? Belkide korkum yersiz ama 10 haftalık hamileyim tecrübesizim henüz