Yok orası öyle, ya sanki şöyle bir algı oluyor. Sen gram bile almadıysan bu bebek nasıl alacak o alsa vücudun ağır çıkardı? Diyorlar. İster istemez aklıma takıldı yoksa elbette çok kilo almak iyi değil hatta ben aldığım 8 kilonun bile fazla olduğunu düşünüyorum 6 ayda. Lakin o kadar yiyip gram oynamayınca tartı acaba dedim bebek hiç almadı mi dokuz on gündür