Somerkadir4 yok kuzum iki yumurta gelişti dedi işte transfer filan olunca doktor beta Lara baktı çok yüksek dedi filan şüphe düşürdü sonra bugün gittimizde tek dedi sonradan oluşabilir belki dedi kafamızı karıştırdı o yüzden sordum kuzum ikiz değil ben tek istiyorum asıl tek olsun sağlıklı olsun yeter çift filan düşünmüyorum bile aklımdan hiç geçmedi ikiz olsun Filan diye öyle diyince bı affaladik eşimle şimdide böyle dedi tek olsun diye dua ediyorum zaten rabbim olmayan herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻