Tüp bebekle hamile kaldım 2kesem oluştu 5.haftamdayım ve dün akşam kanamam başladı progestanla rengi kahveye dönüştü ama adet ağrısı gibi bir ağrım var ve geçmedi. Bugün doktora gideceğim. Başına gelen var mı? Kanamalar normal çoğul gebelikte diyenler var ama benim ağrımda oldu düşük mü yapıyorum çok korkuyorum.