Aycan051415 Pptya benim normal olcak bi sorun olmazsa adete göre 16sinda ama bnce 21inden sonra olcak belki ayninolur😅
Ozlem2206 Pptya normal doğum olucak nasipse 23 mart 40.haftam oluyor o zamana kadar bekleriz dedi doktorum olmazsa sezeryan is coming😅
Happybsrn Pptya doktor 23_30 arası alırız demişti bende 24ü isteyecem inşallah 🙏 yarın kontrol var , spinal sezaryen planlıyor doktor 😕36+2
Pptya Aycan051415 yaa sağlıkla gelsin inşallah 🥰 benim sezaryan olacak spinaldeki ilaca alerjim var kaşıntı yapıyor büyük ihtimal genel anestesi olucam oda korkutuyor beni ve ilk temas olmayacak ona üzülüyorum 😐
Pptya Ozlem2206 geriye dönüp baktığımda ne çabuk geldik bu güne diyorum ama yaşarken geçmiyor evet 🤦🏼♀️ sağlıkla kazasız belasız kucağımıza alalım da. 🙏
Pptya Happybsrn keşke bende spinal olsam onun ilacına alerjm ckti kaşıntı yapıyor daha önce bı operasyonda belden aşağı uyusturmuslardi keşke söylemez olaydım 🙈 an a şahit olmak istiyorum
Happybsrn Pptya ben de o anı istiyorum ama dikiş zamanı stres oluyorum daha önce belden uyuşmali ameliyat geçirmiştim ama sabrım daralıyo çok farklı bı psikoloji ☹️