Kızlar merhaba💜 bugün 20. Haftama girdim ilk doz tetanoz aşısını oldum 2.doz için 28 nisana gün verdi . 28 nisanda 27 haftalık olmuş olacağım, o an hesaplayamadım hemen aşımı olup çıktım. Sizce 1.ve 2.doz arasına bu kadar ara veriliyor mu? Bilgisi olan var mı sizin nasıldı? Şimdiden teşekkür 🏵