Zehrakhr benim de açılmam 1 cm. dün geceden beri sancım var ama düzene binmedi. Yarın sabaha kadar kendisi doğmazsa suni sancı verecekler bana da. Sürekli yerleri siliyorum, hurma yiyorum, adaçayı içiyorum günde 2 kupa, bir de korunmasız ilişki dedi doktorum. Bunları deniyorum inşallah ikimizin bebeği de sağlıklı, kolay şekilde, kendiliğinden olur🤲🏻💜