Selam kızlar özür dilerim rahatsız ediyorum bebek bekleyen herkese Allah sağ salim kucağına nasib etsin😍 Konudan bağımsız bişey sorduğum için özür dilerim, başlık açınca kimse bakmıyor, benim görümcemin kan testi sonucu dün 37 bugün ise 125 çıkmış, yarın bir daha test verecek. Acaba bu kadar artması normalmi? Pcoslu bir de kendisi💙 Kendisi uygulamayı kullanmıyor ben sormak istedim