Merhaba kızlar Rabbim isteyen yolunu bekleyen herkese nasip etsin inşallah.
Bir kızım var, bir buçuk senedir de ikinci bebek için uğraşıyordum. Kasım’da dış gebelik geçirmiştim. Beklenen adetim 1 Mart’taydi ama gelmeyince test yaptım çift çizgi gördüm. 3 Mart’ta kan verdim HCG 17 çıktı 🥲 erken sevinç korkular vs derken 5 Mart’ta HCG 63 çıktı doktor hayırlı olsun takip edelim dedi. Bugün de sonucun 462 çıkmış. İçimden hep ikiz geciyo acaba mi diyorum ama tabi ki sadece istediğim için de olabilir. Yine de bir umut danışmak istedim 😅
Ne diyorsunuz sizce mümkün mü 🥲
3 mart 17.2
5 Mart 63.7
9 Mart 462