HacerNurlgeenAy İyi akşamlar arkadaşlar 23 haftalık hamileyim midem çooookk yanıyor affedersiniz geğirme ile mide yanması nasıl geçer 1 haftadır uykum yok yemek yemekten korkuyorum lütfen lütfen yardım teşekkürler 🙏🙏🙏
Seda42 HacerNurlgeenAy canım akşam benimde midem yanıyordu sakız çiğniyorum bana iyi geldi dene istersen rahatlatıyor
pamuksekerinannesi HacerNurlgeenAy Bende 24 haftalığım Benimde 22.haftamda başlamıştı 1 hafta 10 gün çekmiştim.. Hafif yiyecekler tüket cnm baharatlı yememeye çalış.. Tatlı ekşi tuzlu acı bunları çok karıştırmamaya çalış.. Geçiyor
Bsrgrbz HacerNurlgeenAy yesende yemesende yanıo başka şeyler düşün ona odaklanırsan daha çok stres olursun düşünmemeye çalış
Zuhrem Merhaba ben ilk hamileligmdw cok yasadım mide yanmasını doktorum tavsıye etmişti gavisgon diye bir ilaç var kulanabilirsinz
Dilekka HacerNurlgeenAy doktora sormana bile gerek yok hamileler kullanabilir için rahat olsun eczaneden al rennie duo olanını al en iyisi o ben onu kullanıyorum
rf17 gaviscon şurubu ben de kullanıyorum hakikaten çok iyi geliyo. doğal şeyler işe yaramadıysa şurubu öneririm
humaninannesi61 Valla benim bir tanıdığımda ne zaman sorsam midem yanıyor diyordu. Bir kız çocuğu doğursu saçtan ibaret😂 Toka takılacak saçı vardı. Bende hiç yanma yok 32. Haftam bitti galiba kızım kel😂😂🙄
sweetmother humaninannesi61 benimde 20.haftamda basladi 37+3olduk hala yaniyo mahvetti beni .ama benim oglum olacak bonus kafami olacak yoksa😂😂😂